Forumindex TheCove

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Mcki - Rogue (högst dps spec) [Behandlas]

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
jonasmaki

Registreringsdatum: 16 september 2014

InläggPostat: 2014-09-16 19:36    Rubrik: Mcki - Rogue (högst dps spec) [Behandlas] Svara med citat

Hej!

1. Namn
Mcki, Antoua

2. Server
Shattered Hands (just nu flyttar såklart vid accept på ansökan)

3. Klass och ras
Rogue och undead, kommer flytta gubben och väljer då det som är bäst för PvE syfte. (förmodligen troll eller orc)
http://eu.battle.net/wow/en/character/shattered-hand/Mcki/simple

4. Spec och Talents
Assassination
Shadow Focus
Nerve Strike
Leeching Poison
Shadowstep
Prey on the Weak
Anticipation

(testar runt lite allt möjligt just nu, har väldigt mkt PvP gear men kommer att förändras)

5. Gems/Enchants
Mycket av mina gems är för PvP då det är vad jag mest spelast senast jag spelade. En del nya PvE grejer har inga gems då jag inte riktigt ser nyttan med att slösa mina pengar innan WoD då allt blir onödigt och utbytt efter någon lvl.

6. Professions
Engineering - PVP syfte endast och detta kommer jag byta mot skinning
Leather working - För att det kan ge mig en fördel på visa items och i dagsläget enchants, i WoD ska ju professions ha mindre betydelse vad de sagt och vad jag sett i min beta testning.

7. Personligt brev
Jag heter Jonas Mäki mina vänner brukar skoja och kalla mig mänskliga miniräknaren då jag av något skäl gillar siffror och är bra på att hålla å använda de i skallen(kanske lite för mycket=)) Gillar att spela spel och har gjort sen jag var en liten kid. Sommaren tillägnar jag Golfen och vintern blir en hel del skidåkning. Mestadels blir ju vid datorn nu när studierna är slut och jag jobbar heltid. Jag är 25 år gammal och jobbar som applikationsingenjör för automatiserade mätsystem och inbyggda system, även fler områden men dessa är de största.

8. Erfarenhet och Referenser
Jag raidade mest på 70 tiden och var en av de första på min dåvarande server att ta ned SCC, BT och MH. Spelade som warlock och rogue. Guilden jag spelade i finns inte längre kvar, vad jag vet.. Spelar inte på den servern längre och ledarna vid tillfället gick vidare. Infinitum hette guilden iallafall. Jag känner Tightoo i The Cove och vi spelade en hel del tillsammans i Infinitum och på 70 tiden. Blev en del PvP med honom på 80 och 85 med. Vi är även gamla rl och umgås ofta.

9. Förväntningar på The Cove
Jag förväntar mig att alla är seriösa även om det inte är hardcore. Raidteamet ska vara väl lett och spelare ska vara pålästa. Förstår dock självklart att tid kanske inte alltid räcker till men då ska det påpekas att man missat förbereda sig osv. Kort och gott seriösa.

10. Vad kan The Cove förvänta sig av dig?
Jag strävar alltid efter att maximera min klass i form av vad som krävs. DPS, Interrupts, Buffs är exempel under raidandet. Alltid signa raids och meddela så gott det går i god förtid om jag inte kan. Tillit är ett bra ord.

11. Övrigt
Jag kommer helst spela Rogue, men visar det sig att det absolut inte finns en chans har jag möjlighet till Warlock. Rogue är dock förstahandsval. Ingen av gubbarna har gear för att klara raidande idag mycket PVP gear och ilvl runt 500 endast. Med två månader kvar känner jag att raiddeltagande är mest intressant efter patch.

Tack för mig och hoppas vi ska höras mer!
Tightoo

Registreringsdatum: 07 augusti 2014

InläggPostat: 2014-09-16 19:50    Rubrik: Svara med citat

Detta är en av mina irl polare som är sugen på att börja igen. han är riktigt duktig spelare, men han har lite pipig röst...

hihi men hans gear är inte för denna expansion utan för WoD
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Riah

Registreringsdatum: 17 mars 2011

InläggPostat: 2014-09-18 09:14    Rubrik: Svara med citat

Tjo Mcki.

Tack för in ansökan.
Den är upplagd för diskussion bland officers.
Vi kan ju börja med att säga att det inte ser ljust ut då du tyvärr känner Tightoo. Razz

/Riah
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |