Forumindex TheCove

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Cewon - Mage DPS [Behandlas]

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Simooonk

Registreringsdatum: 11 september 2014

InläggPostat: 2014-09-11 21:22    Rubrik: Cewon - Mage DPS [Behandlas] Svara med citat

1. Namn
Cewon

2. Server
Kazzak

3. Klass och ras
Mage, troll.
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Cewon/simple

4. Spec och Talents
Spelar Frost atm. Stabil stark dps, ska byta till arcane när som helst för göra mera dps.
T1 - Mobility, kunna springa o göra dmg är inte fel.
T2 - Icebarrier/Temporal shield. Beroende på fight så byter jag mellan dom
T3 - Bara CC här, kör med Rof för att jag känner att den är starkast här
T4 - Byter mellan invis och cauterize beroende på fight.
T5 - Bombs, spelar olika bombs, 1 - targets Living bomb. 2-> nether tempest. Och frost bomb på immersius
T6- Invokation för mobility och samtidigt ger dig mest dps

5. Gems/Enchants
Kan du motivera varför du gemmat och enchantat som du gjort? Vilka gems och enchants anser du gynnar din klass/spec bäst?
Har gemmat för att få så mycket haste som möjligt då det ger mig mest dps. sedan har jag gått för haste/Hit och Haste/int gems. Enchants har jag valt dom som ger mig hast och int

6. Professions
Vilka professions har du? Motivera varför du valt just dessa.
Valde Engeneering för hand proc. Använder man den samtidigt som cds är den överlägset starkast av alla proffesions. Har man även en spell som alter time som ger dina cds ännu längre.

Spelar med tailoring för samma sak som engeneering.

7. Personligt brev
Vem är du? Hur gammal är du? Vad gör du när du inte spelar WoW? Jobbar du? Pluggar du?
Simon Karlsson. 19 Bast. Jobbar som rörmokarlärling, Träffar min flickvän, och tränar.

8. Erfarenhet och Referenser
Vad har du för erfarenheter av raiding? Någon raid/guild leader som kan rekommendera dig? Känner du någon som idag spelar i The Cove? Har du länk till någon log som påvisar vad du kan prestera? Loggar som kan visa hur du presterat tidigare (worldoflogs)
Jag började spela i Wotlk, Spelade alrig seriöst då så kom inte lå långt. Slutade i början av catta, kom tillbaka i slutet av catta o började lira på igen. Dödade Deathwing i hc. mop kom, vi skulle lira 25 manna, men det blev bara pannkaka hela tiden och första tier slutade med 6/6 MSV HC. 5/6 Hof HC och 4/4 terrace normal. Döade 10/12 i Tot första veckan undcer releasen, sen började irl livet krongla o ta tid så la spelet på hyllan den tiern. Kom tillbaka under Soo och har ju tagit 11/14 HC. Kan hänvisa till Danne/Mskinz - GM för Consilium på kazzak

9. Förväntningar på The Cove
Vad förväntar du dig av raidteamet och The Cove?
Jag förväntar mig att vi dödar alla bossar i svåraste möjliga svårighetsgrad innan tiern tar slut

10. Vad kan The Cove förvänta sig av dig?
Vad kan du bidra med till raid teamet?
Hög attendace, viljan att spelar och vara en i gänget och framför allt viljan att utvevklas
11. Övrigt
Har du något övrigt att lägga till som du inte tycker passar in i ovanstående kategorier.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Riah

Registreringsdatum: 17 mars 2011

InläggPostat: 2014-09-15 13:41    Rubrik: Svara med citat

Tjo Cewon.

Tack för din ansökan, vi lägger upp den för diskussion och återkommer med ett besked.

mvh
/Riah
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |