Forumindex TheCove

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ansökning : Rebanc - Druid (Resto / Guardian) [Behandlas]

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Rebanc

Registreringsdatum: 09 september 2014

InläggPostat: 2014-09-09 21:01    Rubrik: Ansökning : Rebanc - Druid (Resto / Guardian) [Behandlas] Svara med citat

Ansökning : Rebanc - Druid (Resto / Guardian)

1. Namn
Rebanc

2. Server
Ragnaros

3. Klass och ras
Tauren - Druid. http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Rebanc/simple

4. Spec och Talents
Min spec är baserat på vad jag känner att spela för tillfället. Mina talents är baserade på world top resto druider. Har själv genomfört tester med olika talants, glyphs och ench / gems.

5. Gems/Enchants
Gems och Ench har jag valt genom att studera world top resto druider och själv testat mig fram för att nå maximal healing. För tillfället är det Int, Spirit och haste som gynnar classen min bäst.

6. Professions
Alchemy för att fölänga flask och kunna vara Master i potion, flask eller transmute. Detta för att spara in pengar till mig själv och även kunna hjälpa guilden att införskaffa flasks / pots. Engi har jag för sprinten och fallskärmen har inte bytt sedan jag spelade PvP. Skulle istället plocka Enchanting, Inscript eller Jewlecraft för att öka statsen som är prio.

7. Personligt brev
Jag är en kille på 18 år från Sundsvall. Medan jag inte spelar WoW så studerar jag Ekonomi sista året på gymnasiet. Jag är en skön snubbe som är mogen för min ålder.

8. Erfarenhet och Referenser
Har spelat sedan sent TBC och tidigt WOTLK. Började som druid och har inte bytt main någonsin. Har spelat i semi-hardcore och hardcore guilds tidigare. Under tidiga MOP så lyckades jag och guilden plocka MSV Hc 6/6 = Feast of Strenght. Några i HoF, sen under ToT la guilden ner. Jag tog ett uppehåll, men nu har jag suget att börja köra semi-hardcore eller hardcore. Har inga referenser då guilden la ner och de flesta slutade. Har bara kört lte casual och plockat 1 Hc med en guild som inte var sugen på semi-hardcore eller hardcore.

9. Förväntningar på The Cove
Har inga större förväntningar då jag är från en annan server. Men att alla kan sin klass och vet vad man ska göra på bossarna är inte mycket begärt.

10. Vad kan The Cove förvänta sig av dig?
En stabil kille som kan spela alla specs för druid, kommer alltid i tid, kan ta kritik och ändra min spelstil ifall den inte passar. Då jag spelar en hybrid klass så är jag alltid redo att gå från tank till dps eller till healer. Under Mist har jag nämligen hunnit spela alla specs på semi-hardcore nivå så jag behöver bara gearet för att kunna prestera på maximal nivå. Hjälper gärna andra guildies om de har problem eller frågor och kan jag inte svaret så försöker jag hänvisa till en bra hemsida eller en duktig spelar som kan svaret på frågan.

11. Övrigt
Har möjlighet att spela alla kvällar förutom Fredag och Lördagkväll. Kommer från en annan server så behöver ett säkert ja för att jag ska migga, har inte lust att spendera pengar för en trial som är dömd till att misslyckas. Utan är ni intresserad så är ni mer än välkommen att ge mig en ärlig chans under rättvisa förhållanden.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Riah

Registreringsdatum: 17 mars 2011

InläggPostat: 2014-09-15 13:43    Rubrik: Svara med citat

Tjo Rebanc.

Tack för din ansökan, vi lägger upp den för diskussion och återkommer inom kort.

mvh
/Riah
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |