Forumindex TheCove

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Shamís- Shaman(Restoration) [Antagen som trial]

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Shamis

Registreringsdatum: 29 augusti 2014

InläggPostat: 2014-08-29 20:20    Rubrik: Shamís- Shaman(Restoration) [Antagen som trial] Svara med citat

1. Namn
Shamís

2. Server
Kazzak

3. Klass och ras
Pandaren Shaman
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Sham%C3%ADs/simple

4. Spec och Talents
Jag har sedan TBC spelat resto för att jag älskar att heala samt att resto healing varit och är riktigt kul.

5. Gems/Enchants
Jag har satsat på den andra haste cappen i mitt gear, eftersom jag anser att det behövs en extra tick på riptide + snabbare heals. Efter det så satsar jag på crit eftersom crits ger mana, men jag försöker ändå balansera med mastery. Jag har tidigare inte varit stort fan av mastery i shaman healing, men jag ser att det kan vara mycket bra att ha i vissa bossfighter.

Jag följer Askmrrobot som en grund, men aviker från den ibland för att passa in på unika bossfighter eller för att passa bättre in på mitt sätt att heala.

6. Professions
Jag har skinning och leatherworking. Detta för att ge mig mer crit och bra bracers enchant.

7. Personligt brev
Jag heter Emil, är 26år och jobbar som android konsult.
När jag inte spelar wow så programmerar jag, kollar på film eller spelar andra spel.

8. Erfarenhet och Referenser
Jag har sedan Kara i TBC raidat i varierande guilds, allt från riktigt casual till hardcore. Under den senaste tiden har jag dock varit i casual guilds som raidar 2-3 ggr / vecka. Mitt senaste guild var We Come One på The mealstrom där Aoria var guild leader, han kan säkert rekomendera mig. I de flesta guild jag varit i har jag varit väldigt engagerad vilket i många fall slutat med att jag blivit officer.

I The Cove känner jag Raul och det är på grund av honom som jag kommer tillbaka till wow efter en tids inaktivitet och kommer till Kazzak.

Jag kollade på world of logs över mitt gamla guild, men kan inte se att loggarna ligger kvar, så tyvärr har jag inga loggar att visa. Har däremot inget emot att istället visa vad jag kan mer direkt Smile

9. Förväntningar på The Cove
En rolig upplevelse och en skön stämning.

10. Vad kan The Cove förvänta sig av dig?
En seriös spelare som efterforskar allt och alltid är förberedd inför ett raid, på alla sätt. Jag gör alltid mitt bästa och försöker alltid hjälpa andra med tips och trix för att klara av vissa saker som jag upptäcker att andra kanske har problem med.

11. Övrigt
Jag har inte spelat wow på ett år ungefär, slutade spela innan sommarlover förra året då guildet bara la ner över sommaren och jag fick tråkigt av att inte ha någon att spela med. Därmed är mitt gear inte det bästa och alla mina stats kanske inte stämmer överens just nu, men jag jobbar på mitt gear och stats. Om det skulle bli ett "riktigt raid" (läs "inte LFR") så kommer jag inför det givetvis sätta mig ner och få ordning 100% på alla mina stats.

Mvh
Shamís / Emil
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Riah

Registreringsdatum: 17 mars 2011

InläggPostat: 2014-08-31 20:04    Rubrik: Svara med citat

Tjo Shamís.

Tack för din ansökan.
Vi lägger upp den för diskussion bland officers och återkommer.

mvh
Riah
Riah

Registreringsdatum: 17 mars 2011

InläggPostat: 2014-09-01 09:40    Rubrik: Svara med citat

Hej Shamís.

Vi har beslutat att ge dig en spot som trial i raidteamet.

Välkommen.

/Riah
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |