Forumindex TheCove

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Rallyx, druid, guardian [Antagen som trial]

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
rallyfarfar

Registreringsdatum: 09 januari 2012

InläggPostat: 2014-08-31 23:44    Rubrik: Rallyx, druid, guardian [Antagen som trial] Svara med citat

1. Namn
rallyx

2. Server
kazzak

3. Klass och ras
druid, troll
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Rallyx/advanced

4. Spec och Talents
Kör guardian för att det är det jag tycker är roligast helt enkelt. Den talentbuilden jag har nu är väl rätt grundläggande med charge, yseras gift och ursols vortex för att samla ett större pack. Allt detta byter man ut lite efter vad som krävs för den specifika fighten

5. Gems/Enchants
Erkänner att jag har lite dålig koll nu. Men när jag slutade använde man mycket crit för att få upp rage till sina dodge&healing abilities

6. Professions
Alchemy för bonusen du får från flasks, skaffade det i början av cataclysm för att få tillgång till ett bättre trinket.
Leatherworking för leg&wrist enchant. Skönt att kunna crafta lite gear också.

7. Personligt brev
Oskar, 21, jobbar på ett hyvleri i Växjö. När jag inte jobbar, spelar wow eller cs brukar jag mest hänga med polare, dricka kaffe och snacka skit

8. Erfarenhet och Referenser
Clearade MV, ToS och TES normal innan jag slutade. Han även få ner 3/6 på HC i MV.
Dom jag känner i The Cove är bl.a. Riah och Eo. Jag vet inte hur många som fortfarande spelar, men säkert fler Smile ni vet väl iallafall ungefär hur jag spelar (är kass på logs, fattar noll saker av vad som står där).

9. Förväntningar på The Cove
Vara ett härligt gäng, bra tugg, bra progress. Man ska inte behöva vara rädd för att komma med nya vinklar och idéer.

10. Vad kan The Cove förvänta sig av dig?
Alltid på top of the game när det gäller enchants, gems och statprio. Väl förberedd på taktiker och mat/flaskor

11. Övrigt
Söker primärt till wod men det skulle vara roligt att köra lite av de raiderna jag missat.
Vill också tillägga att jag har fått ordning på allt som gjorde att jag slutade spela förra gången, så det lär inte hända igen.

Hälsningar
Rallyfarfar
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Riah

Registreringsdatum: 17 mars 2011

InläggPostat: 2014-09-01 09:38    Rubrik: Svara med citat

Tjo Rally.

Tack för din ansökan.
Vi har valt att ta in dig som en del av raidteamet.

Som du garanterat är medveten om så ligger du efter i gear och erfarenhet i nuvarande content, men vi tänker att du får hänga på som dps på några bossar för att komma ikapp.

Välkommen.

/Riah
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Ansökningar Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |